top of page
Search
  • Writer's picturelink kardival

8 اقلام بازاریابی چاپی که کسب و کار شما را متحول می کند

همه می دانند که بازاریابی ابزاری عالی برای افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند در میان مشتریان بالقوه است. افزایش فروش بخش مهمی از کسب و کار شماست، چه تازه شروع کرده اید و چه یک کسب و کار تثبیت شده و سودآور داشته باشید.

صرف نظر از نوع بازاریابی چاپی که انتخاب می کنید، مطمئناً مقداری پول برای افزایش فروش و اجرای تبلیغات موثر خرج خواهید کرد.



بازاریابی چاپی چیست

بازاریابی چاپی یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین انواع بازاریابی است. این نوع تبلیغات در قالب جعبه، روزنامه، بروشور، بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت، لیبل، پوستر انجام می شود.

رسانه های چاپی به عنوان یک استراتژی بازاریابی قابل اعتماد این توانایی را دارند که فروش شما را دو برابر و حتی سه برابر کنند و کسب و کار شما را به سطح بالاتری ببرند.این نوع بازاریابی یکی از مطمئن ترین راه ها برای رشد کسب و کار شماست.

بازاریابی چاپی چه مزایایی دارد ؟

همه مردم، چه غرق در دنیای مجازی باشند و چه کسانی که به زور و یا از روی اختیار کمتر به اینترنت دسترسی دارند، با دیدن تراکت، بروشور یا هر نوع کالای تبلیغاتی، حداقل برای چند نفر توجهشان را جلب می کند. لحظه ها و مشخصات محصول را بخوانید یا برای خدمات معرفی شده پرداخت کنید.

البته، اگر می‌خواهید تبلیغات شما مؤثرتر باشد، بهتر است عنوان کسب‌وکارتان را با فونت‌های بزرگ و پررنگ چاپ کنید تا زمانی که افراد صرف تماشای تبلیغات شما می‌کنند، بیشتر شود. البته لازم نیست نگران این نکات باشید زیرا کارشناسان استودیو هنر امروز بهترین طرح ها و بالاترین کیفیت چاپ را برای تبلیغات شما در نظر گرفته اند.

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالاً با محدودیت های بودجه مواجه هستید. با این حال، شما می توانید با بودجه محدود از مزایای رسانه های چاپی بهره مند شوید. در اینجا نکاتی برای کسب و کارهای کوچک وجود دارد که به دنبال ایده های بازاریابی مقرون به صرفه هستند.

کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از قدیمی ترین روش های ارائه تجارت به مردم است. سرمایه گذاری روی کارت ویزیت سرمایه گذاری خوبی است زیرا باعث افزایش اطمینان و اعتماد شما در بین مشتریان می شود.

داشتن کارت ویزیت می تواند کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه دهد. همچنین کارت ویزیت راه حل مناسبی است که باعث می شود مشتری کسب و کار شما را به خاطر بسپارد.



چاپ کاتالوگ

بازاریابی کاتالوگ و کاتالوگ بیش از 200 سال است که یکی از محبوب ترین روش های خرید در جهان بوده است. در واقع، کاتالوگ ها قبل از جنگ جهانی دوم از تولیدکننده تا مصرف کننده به طور مداوم مورد استفاده قرار می گرفتند.

در دهه 1980، اکثر مردم خرید کالاهای مصرفی را از طریق کاتالوگ ها با انتخاب محدود از فروشگاه های محلی تجربه کردند. در اوایل دهه 1990، برخی از کسب و کارهای الکترونیکی با استفاده از کاتالوگ ها برای دسترسی به مشتریان در سراسر ایالات متحده راه اندازی شدند.

بازاریابی کاتالوگ شکلی تخصصی از بازاریابی مستقیم است که در بین استراتژی های بازاریابی مختلف که امروزه استفاده می شود، از جمله رسانه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی، همچنان مهم و مفید است. حتی از دیدگاه افرادی که اغلب محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند، بسیاری از کاتالوگ ها به عنوان منبع ارجح اطلاعات در مورد محصولات و خدمات یک شرکت استفاده می شوند.

یکی از مجموعه های که توانسته در این زمینه به کسب و کارها کمک بسیار زیادی کند مجموعه استودیو هنر امروز می باشد . چاپ کاتالوگ حرفه ای یکی از خدماتی می باشد که گروه استودیو هنر امروز بصورت تخصصی و حرفه ای متناسب با نیاز کسب و کارها اقدام به طراحی و چاپ کاتالوگ کرده است



چاپ تراکت

سادگی و قیمت مناسب چاپ بروشور آن را به یکی از پرکاربردترین رسانه های چاپی تبدیل کرده است. چاپ کتابچه به جوهر یا کاغذ زیادی نیاز ندارد. همچنین، این تبلیغات حاوی جزئیات کوتاه و جزئی در مورد کسب و کار شما هستند.

اگر بودجه تان کم است، می توانید طرحی ساده انتخاب کنید و روی کاغذ سیاه و سفید چاپ کنید. توزیع بروشور به شما این امکان را می دهد که رو در رو با مشتریان بالقوه خود تعامل داشته باشید و به آنها بگویید که کسب و کار شما چه خدماتی را ارائه می دهد.



چاپ جعبه

در دنیایی که برندها و شرکت‌های زیادی فعالیت می‌کنند و محصولات جدید و اغلب با کیفیت تولید می‌کنند، شاید تفاوت‌های جزئی در ظاهر باعث شود که یک برند را بر دیگران انتخاب کنیم.

فرض کنید دو یا چند محصول با کیفیت و قیمت یکسان پیش روی خود دارید و می خواهید یکی از آنها را انتخاب کنید. ظاهر و ویژگی های چاپ جعبه به احتمال زیاد شما را تشویق می کند و باعث انتخاب شما می شود. اصولاً باید همیشه سعی کنیم احساسات مشتریان را برانگیختیم.

عوامل متعددی وجود دارد که احساسات مشتری را تحریک می کند. مثلاً اگر تجربه خرید موفقی از یک برند داشته باشیم، احتمالاً برای خرید به سراغ همان برند خواهیم رفت. اما برندهای دیگر چطور؟

اولین چیزی که می تواند توجه ما را از سایر برندها جلب کند چاپ جعبه خلاقانه آنهاست. این بسته بندی باید به گونه ای باشد که عواطف و احساسات مخاطب را برانگیزد. همیشه از چاپ قاب به عنوان یک سلاح مهم و کاربردی در بازاریابی محصولات یاد شده است. بسته بندی و چاپ باید به گونه ای باشد که یک واکنش احساسی مثبت ایجاد شود و این امر باعث وفاداری به برند شود.

قبل از خرید محصول شما، مشتری محصول شما را از پشت ویترین فروشگاه می بیند. حالا باید یک ویژگی باشد که شما را به سمت خرید سوق دهد. این کار تنها از طریق بسته بندی و چاپ خوب و کاربردی امکان پذیر است. برای جلب توجه مخاطب باید از اشکال، نام های تجاری، رنگ ها و تایپوگرافی خاص روی بسته بندی استفاده شود.



چاپ برچسب

چاپ لیبل قطعا مقرون به صرفه تر است زیرا آنها ارزان تولید می شوند و می توانند اطلاعات و آدرس شما را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهند. از آنجایی که لیبل ها می توانند در اشکال، رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلف به بازار عرضه شوند، می توانند راهی برای بیان شرکت شما به شیوه ای منحصر به فرد باشند.

جدا از همه این مزایا، استیکرها کاملاً کاربردی هستند و مانند بروشورها و جزوه ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند، بنابراین می توانید آنها را در هر جایی با خود ببرید.




چاپ هدیه تبلیغاتی

به طور معمول، نام و لوگوی آن شرکت بر روی لوازم التحریر و هدایای تبلیغاتی هر شرکتی چاپ می شود. داشتن لوازم التحریر شرکتی راهی هوشمندانه و کارآمد برای تبلیغ کسب و کار شما است.

جدای از این واقعیت که کسب و کار شما به این شکل حرفه ای تر به نظر می رسد، لوازم التحریر شرکتی برند شما را تقویت می کند و تاثیری ماندگار بر مشتریان شما می گذارد. با ارائه چنین لوازم التحریر، مشتریان شما هر بار که از آن استفاده می کنند شرکت شما را به یاد می آورند.




تبلیغات بر روی بیلبوردها

تبلیغات بر روی بیلبوردها و در سیستم حمل و نقل عمومی را می توان نوعی تبلیغات در رسانه های چاپی بسیار بزرگ در نظر گرفت. به این شکل از تبلیغات، تبلیغات محیطی نیز می گویند.


این شکل از تبلیغات به دلیل حجم زیاد، تفاوت در طراحی، تفاوت در قرارگیری تبلیغات و هزینه متفاوت تبلیغات در بیلبوردهای شهری و سیستم حمل و نقل عمومی با تبلیغات چاپی تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال، بیلبوردها اغلب کلمات کمتری دارند زیرا بینندگان آنها زمان زیادی برای خواندن و پردازش پیام تبلیغاتی ندارند. علاوه بر این، این تبلیغات در درجه اول برای افزایش آگاهی از برند است و بنابراین فقط شامل نام برند و شماره تماس برند یا آدرس وب سایت می شود، در حالی که تبلیغات در سایر رسانه های چاپی دارای ویژگی های متفاوتی هستند.



چاپ پوستر


پوسترها علاوه بر مقرون به صرفه بودن، برای مدت طولانی قابل مشاهده خواهند بود. پوسترها جذاب و چشم نواز هستند و به خصوص زمانی که آنها را در مکان های استراتژیک قرار می دهید به راحتی می توانید فروش خود را افزایش دهید.

در مناطق شلوغ، مانند ایستگاه ها یا مراکز شهر، تابلوها را نصب کنید. قرار دادن بنرهای خود در این مناطق می تواند شانس آگاهی افراد بیشتری از برند شما را افزایش دهد. مطمئن شوید که پوستر شما از طرح و رنگ ساده و خلاقانه استفاده می کند، زیرا در این صورت تاثیر آن بر روی مصرف کنندگان صد برابر می شود.


مجموعه استودیو هنر امروز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی و تبلیغات، دریافته است که با تغییر تمرکز و نگاه علمی به مقوله طراحی، می توان محصول، خدمات یا برندی خلاقانه و موثر داشت.

ما معتقدیم که شغل ما فقط تبلیغات نیست، بلکه همیشه به دنبال راه حل های تبلیغاتی و طراحی هوشمند و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​با هدف رشد هستیم.

برای دریافت مشاوره تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.


9 views0 comments

Comentários


Post: Blog2_Post
bottom of page