top of page
Search
  • Writer's picturelink kardival

تابلوسازی کسا بهترین روش تبلیغات محیطی

امروزه یکی از مهم ترین فاکتور ها در بازاریابی و فروش محصولات میان اصناف مختلف، تبلیغات است که به روش های متفاوتی قابل اجرا می باشد و به زیر شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شود که یکی از آنها تبلیغات محیطی است. تبلیغات محیطی به تبلیغاتی گفته می شود که شرکت های مربوطه مبادرت به تبلیغات خارج از اطراف و پیرامون خرید مشتریان می نمایند که معمولا این شرکت ها و مجموعه ها تحت عنوان و نام تابلو سازی درسطح کشور فعالیت دارند.


گروه تابلو سازی کسا

یکی از بزرگترین شرکت های تابلو سازی در تهران وایران گروه تابلو سازی کسا است که با تولید و ساخت مدرنترین تابلو های تبلیغاتی مبادرت به ارائه خدمات به مشتریان دارد و نکته مهمی که می بایست در مورد نحوه تبلیغات این شرکت و دیگر مجموعه های تابلو سازی عنوان کرد و از آن آگاه بود انواع تابلو های تبلیغاتی است و اینکه بدانیم مناسب ترین و کاربردی ترین نوع تابلو تبلیغاتی در رابطه با فروش و بازاریابی محصولاتمان شامل چه تابلوهایی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت


تابلو مغازه

اگر قصد ساخت تابلو مغازه و یا فروشگاه خود را دارید و میخواهید اطلاعاتی در مورد طراحی تابلو مغازه و انواع تابلو مغازه کسب کنید اینجا همان جایی است که می تواند شما را در تصمیم گیری برای طرح تابلو مغازه کمک کند در انتهای همین صفحه می توانید نمونه تابلو مغازه طراجی و اجرا شده توسط گروه کسا را ببینید


تابلو مغازه هویت یک کسب و کار فیزیکی و یک فروشگاه را نشان میدهد که میتواند به بهترین شکل طراحی و نصب و در نتیجه بسیار سودمند باشد یا به بدترین شکل طراحی و نصب شود و هیچ سودی نداشته باشد و گاهاً ضرر نیز برساند!

تابلو سازی کسا با بیش از ۱۵ سال سابقه فعال در ساخت تابلو تبلیغاتی و طراحی تابلو مغازه در مدل های مختلف چلنیوم ، چوبی ، ترموود ، پلکسی گلاس و … آماده ارائه خدمات طراحی و ساخت و نصب تابلو برای مغازه شما است.


تابلو نوری و LED

تابلو نوری و LED یا تابلو روان یکی از بهترین و کاربردی ترین نمونه از تابلو تبلیغات محیطی در سال های اخیر به شمار می رود. تابلو نوری و ال ای دی این توانایی را دارد که با روشن شدن توسط چراغ های LED توجه مخاطب را به خود جلب نماید.

بدین ترتیب استفاده های بسیار مختلفی را می توان از این نوع تابلو ها انجام داد. تابلو ال ای دی به شکل ها و طرح های مختلفی قابل ساختن بوده و از این لحاظ می توان نمونه دلخواه خود را پیدا کرده و آن را سفارش داد.


تابلو نوری و LED سال هاست که تولید و به بازار عرضه می شوند و در طی این سال ها تغییراتی نیز در این تابلو ها انجام شده است.


این نوع از تابلو ها را می توان با استفاده از برق شهری و یا باتری مورد استفاده قرار داد. بدین ترتیب زمانی که قرار است از باتری استفاده شود باید کلید مربوطه در حالت (O) و در صورتی که تمایل به استفاده از این تابلو با برق شهری را داشته باشید، باید کلید مربوطه بر روی حالت (I) قرار بگیرد.



تابلو چلنیوم الماسی

یکی از بهترین این تابلوها که امروزه مورد توجه طیف وسیعی از کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است تابلو چلنیوم پانچ یا تابلو چنلیوم می باشد که این نوع از تابلوها خود دارای انواع خاصی است.

تابلو چلنیوم الماسی ( پانچ ) از جمله تابلوهای تبلیغاتی بسیار زیبا و خاص می باشد که می تواند به تنهایی کسب و کار شما را در سطح وسیعی به دیگران معرفی سازد.

چرا که این نوع از تابلوها با ظاهر زیبای و نور موجود در خود تاثیر زیادی در جلب نگاه مشتریان دارند.

شما می توانید تابلو چلنیوم پانچ را با نورپردازی های مختلف و اسامی گوناگون پانچ شده و بسیار شیک خریداری کنید تا مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود کشانید.



تابلو لاسوگاسی

در صنعت تابلوسازی تابلو لاسوگاسی بسیار محبوب و پرطرفدار است ، جلوه‌های بصری و نورپردازی این مدل از تابلوها باعث جلب توجه بیشتر نسبت به نمونه‌های معمولی است ، از آنجایی که تابلوی یک واحد تجاری یا صنفی به نوعی تبلیغ کار آن نیز محسوب می‌شود ، یک انتخاب درست می‌تواند تاثیر بسیاری در موفقیت و کسب درآمد داشته باشد.

در صنعت تابلوسازی به تابلوهای حروف برجسته از جنس فلز که دارای نورپردازی زیادی هستند تابلو لاس وگاسی گفته می‌شود، نام دیگر این تابلوها، تابلوی لامپی یا تابلوی لترلایت است. روزنه‌هایی که در بدنه فلزی تابلوهای لاسوگاسی در نظر گرفته می‌شود محل قرار گرفتن لامپ است، با روشن شدن لامپها این نوع تابلوها حتی از مسافت‌های بسیار دور نیز جلب توجه کرده و جلوه بصری زیبایی ایجاد می‌کند.



تابلو نئون

از زمان‌های گذشته تا امروز تبلیغات بخش مهمی از فروش به شمار می‌آید که از روش‌های مرسوم که بسیاری از فروشگا‌ه‌ها برای نشان دادن نام و همچنین فعالیت خود انجام می‌دهند، استفاده از تابلو نئون است.


عامل تولید کننده نور در تابلو نئونی ، گاز نئون بوده که گازی بی رنگ است و در اثر تخلیه الکتریکی نور قرمز ایجاد می‌کند ولی با ترکیب این گاز با فلوئور رنگ‌های دیگری ایجاد می‌شود. این تابلو نسبت به انواع دیگر تابلو‌های تبلیغاتی و تابلو مغازه قیمت مناسب‌تری دارد و در مدل‌های مختلفی قابل طراحی بوده

هر دسته از کسب و کارهایی که احساس نیاز بیشتری به افزایش درآمد خود داشته باشند باید از تابلوهای نئون استفاده کنند که امکان طراحی و ساخت آن‌ها در ابعاد مختلفی فراهم شده است. از موارد استفاده این تابلو می توان به تابلو مغازه ، تابلو فروشگاه ، تابلو رستوران و همچنین تمامی دفاتر کار و فروشگاه‌ها نیز با نصب و اجرای این تابلو‌ها در مکان‌های پر رفت و آمد می‌توانند مشتریان و مراجعه کنندگان بیشتری را جذب خود کرده و در نتیجه شاهد افزایش درآمد باشند.

8 views0 comments

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page